Welkom bij Hotel Saint-James, ideaal gelegen op steenworp afstand van het historische hart van Bergen (Mons) en vlak bij het park Waux-Hall. Gevestigd in een elegant 18e-eeuws herenhuis biedt dit charmante hotel u een verfijnde en gastvrije omgeving.
Hotel Saint-James




Over
Wifi verbinding
Wi-Fi (chambre)
Lift
Bar
Tuin/park
Parking
Televisie
PBM
Huisdieren toegelaten
Talen
Hotel Saint-James beschikt over 21 ruime kamers, georganiseerd rond een prachtige binnenplaats. Elke kamer is licht en uitgerust met kwaliteitsbedden, een minibar, een flatscreen-tv en een moderne badkamer met douche en bad. Om de dag goed te beginnen, wordt er een ontbijtbuffet geserveerd in een gezellige woonkamer.
De accommodatie biedt ook gratis WiFi, een comfortabele bar, een aangename terras en een privéparkeerplaats exclusief voor gasten.
Met zijn chique en rustige sfeer biedt Hotel Saint-James zijn gasten een verblijf dat comfort, rust en originaliteit combineert. Slechts 10 minuten van het historische stadscentrum is het de perfecte plek om ontspanning en ontdekking te combineren. Kom genieten van deze oase van rust, ideaal voor een onvergetelijk verblijf in Bergen (Mons).
Vermogen
Totaal personen
40
Kamers
21
Kamers voor mensen met beperkte mobiliteit
0
Aantal plaatsen
0
Algemene informatie
Contactgegevens
Klantenbeoordelingen
Deze beoordelingen zijn verzameld van Google Reviews
Nous avons séjourné à l'hôtel Grand Place tenu par les mêmes propriétaires, nous avons été facturé 2 fois pour nos chambres (paiement en ligne + paiement sur place), 2 mois après toujours impossible d'obtenir un remboursement malgré de multiples relances.
L’avis est positif avec un tout petit bémol : pas d’éclairage suffisant en tête de lit pour lire en soirée. Prévoir une lampe frontale ou se contenter de regarder des écrans. Ou s’adonner à d’autres activités sans besoin d’être « éclairés » Autrement le petit-déjeuner est 👍
Good place but not a good internet connection...
On a payé deux fois notre séjour: on a payé expedia et on nous a demandé de repayer a l’arrivée, et vu qu’on était avec un bebe on a pas eu le choix. Le monsieur de l’accueil etait tres désagréable. Un fois expedia appelée il nous on dit de transmettre le num de carte bleue a l’hôtel pour qu’il fasse le remboursement, et cette fois encore on est tombé sur le meme monsieur de l’accueil qui ne sait pas parler au client ! Il a refusé de nous faire le remboursement malgré le mail d’expedia, et a la fin ils nous ont demandé la date d’expiration et le code de la carte pour « pouvoir faire le remboursement », chose qu’on a refusé de faire évidemment… je ne sais pas si c’est de bonne ou de mauvaise foi mais en tout cas,ils manquent de professionnalisme et de respect envers les clients. Ah et dernier point : pas d’internet dans les chambres cote jardin …
Hôtel très moyen. Chambres trop chaudes alors qu'il fait frais dehors. Je ne recommande pas vraiment..